Chevy and GMC Duramax Diesel Forum banner

What color truck is the best?

Beste vrachtwagenkleur (alleen irrationele redenen!)

45K views 316 replies 122 participants last post by  Caper11  
#1 ·
Zoals de titel al zegt, stem op je favoriete vrachtwagenkleur, plaats dan hieronder en vertel ons waarom het wit is (want welke andere kleur gaat iemand eerlijk gezegd kiezen???).

Als je hieronder post, zijn alleen irrationele en onzinredenen toegestaan.

#8 ·
#16 ·
2024 Redwood Metallic omdat het zo verdomd zeldzaam is dat als/wanneer ik het ontvang, het drie keer zoveel waard zou moeten zijn als wat ik ervoor betaal. 🙄
Dat wordt een mooie truck. Mijn 2016 was butte red metallic. Ik koos zwart voor mijn 23' omdat ik het kon vinden en een truck nodig had. Er is niet veel te kiezen, tenzij je kunt wachten.

#24 ·
  • Helpful
Reactions: DaJokr
#27 ·
Mijn 2013 zou blauw kunnen zijn, zou groen kunnen zijn, wie weet het in hemelsnaam? Ik kan niet zeggen welke kleur het is, maar het is niet wit. En het is geen ram (die wit was toen ik er een bezat). Dus de beste kleur is blauwachtig groen grijs metallic.

#35 ·
En ja, natuurlijk moest ik "een of andere andere rare onzin" kiezen, aangezien drielaags coating geen optie was. Zwart bestaat gewoon om alle overgebleven verf in een bruikbare kleur te mengen.

#36 ·
wit. Omdat het zwart of wit was en de zwarte om domme redenen meer kostte.

#37 ·
Wit, omdat het bij elke truckcamper past en vlekken en deuken beter verbergt dan donkere kleuren.

#38 ·
Zwart, want gedurende 5 minuten nadat ik er klaar mee ben, is het het mooiste wat er is. De enige kleur waar ik 100% tegen ben, is wit. Ze zien eruit alsof iemand het zat was om hun mooie opties uit te kiezen en zei: laat maar zitten, verf het zoals de vrachtwagens van de vloot lol. Geen wit in huis, geen wit op de vrachtwagen behalve grindstof

#39 ·
Wit! In mijn deel van het land is het zoooooooveel beter om in een witte truck te stappen nadat hij in de zomer urenlang op een parkeerplaats heeft gestaan. Het laat ook minder vuil zien dan de meeste kleuren. Het laat wel vuil zien, dat is zeker. Maar hij kan absoluut smerig zijn en er toch maar een beetje vies uitzien. Ik vind het ook mooi - maar dat is maar een beetje irrationeel.... oh, wacht....